Twitter response:
ДНЗ "Світлячок"

Барвінки

      Вас вітає група  “Барвінки”



 

Наша група « Барвінки» для дітей з вадами мовлення. Барвінок – квітка оберіг, яка символізує чистоту, незайманість, весну. Блакитна квітка – зірочка нагадую наших діточок с такими ж допитливими вогниками в їх оченятах.

Ми вихователі групи, дуже вдячні долі за те, що маємо змогу ростити, леліяти, всебічно розвивати наших малюків. Наповнювати знаннями, любов’ю до рідного краю, до свого народу –  ці чисті незаймані маленькі зірочки.

 

Наша мета:

  • Бути: майстрами педагогічної справи, – а це означає мати вихідну позицію, яка є особистісно-гуманною.
  • Бути: яскравою особистістю, мудрою, чуйною, доброзичливою і принциповою людиною.
  • Бути: першодослідником теоретичних рекомендацій, який може переконливо довести або спростувати.

 

Мета виховного процесу:

  • Створення сприятливих умов для виховання, розвитку дітей з особливими потребами, оптимізація корекційної роботи.
  • Головною метою виховання – є допомогти кожній дитині бути всебічно розвиненою.
  • Передати молодому поколінню соціальний досвід, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду й на основі цього формування особистісних рис.

 

Наше Кредо:

“До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти
З любов’ю серце дітям віддавати”

 

Цей чудовий світ казок.
Відкривають для діток вихователі
Привітні , добрі, мудрі і тендітні.
Вони щодня про діток дбають.
В усьому їм допомагають.
Коли сумні – розвеселять.
І бути добрими навчають.

 

Наші вихователі:

Вихователь: Мусіяка Катерина Олександрівна
Вихователь: Біла Олена Володимирівна
Вчитель-логопед: Осіпцова Світлана  Олександрівна
Практичний психолог: Трунькова Наталя Павлівна
Помічник вихователя: Щокіна Наталя Юріївна

 

Педагоги використовують в роботі з дітьми сучасні педагогічні технології:

Працюючи над мовленнєвим розвитком наших дітей ми використовуємо досвід робот нашої колеги О.В. Воленчук “Використання моделей-схем в процесі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного». Оволодіння прийомами роботи з мовленнєвими схемами значно полегшують процес опанування мовлення, а також викликають у дітей інтерес до словотворення, самостійного складання опису речей та переказу художніх творів.

Організація роботи з дітьми, що мають вади мови, проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

            Найбільше часу уділяється корекції мови, навчанню правильній вимові звуків.

В дитячому   садочку обладнаний психологічний кабінет, робота якого спрямовується на створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку, саморозвитку малят, сприяння та виконання освітніх і виховних завдань.

 

Хоть весь садочок обійти! Краще групи “Барвінки” не знайти!

 

Панорама

Керування
ліворуч-праворуч – “мишою”, затіснувши ліву кнопку
наблизити-віддалити – коліщатко “миші”