Twitter response:
ДНЗ "Світлячок"

Капітошки

На одному із мальовничих берегів Південного Буга,
У славному місті Миколаєві, знаходиться
Дитячий садок №92 «Світлячок».
До якого що ранку стікаються
Немов струмочки діти дошкільнята.
І один із цих струмочків біжить до групи «Капітошки».



 

Група інтенсивної педагогічної корекції.

Наша група краща всіх
Чути в ній веселий сміх
Не сумуємо а ні трошки
Бо зовуть нас Капітошки!

 

А піклуються про них:

Вихователь-методист: Воленчук Ольга Віталіївна вища освіта, стаж 22 роки
Вихователь: Гірняк Надія Іванівна сер. спец. освіта, спеціаліст, стаж 23 роки
Викладач хореографії: Охріменко Катерина Сергіївна вища освіта, спеціаліст, стаж 5 років
Вчитель–дефектолог: Приз Марина Володимирівна вища. освіта, спеціаліст, стаж 8 років
Практичний психолог: Трунькова Наталя Павлівна вищаосвіта, стаж 9 років

 

Кредо нашої педагогічної команди:

Хочу бути в житті ромашкою повною ніжності і теплоти, хочу в небі літати пташкою щоб досягти висоти, хочу бути в житті мурашкою, що постійно живе в труді і щоб праця не була даремною, а приносила добрі плоди. Люблю життя люблю дітей, милуюся красою світу. Живу в полоні багатьох ідей,щоб зберегти дошкільну освіту.

Л. Калуська

 

Ми прагнемо:

Пріоритетні напрямки роботи педагогів:

  • Реалізація завдань програми  розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко».
  • Реалізація завдань програми  розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко».
  • Діагностика та виявлення можливостей кожної дитини, розвиток її здібностей та талантів.
  • Забезпечення дитині почуття емоційного благополуччя, свободи, і захисту гідності.
  • Виховувати дитину в любові, вчити бути в гармонії з собою і світом, зростати вільними, впевненими в собі і відповідальними за своє життя.
  • Залучати батьків до створення для дитини простору любові та безпеки розвитку позитивних моральних якостей та цінностей.
  • Розвиток мовленнєвих навичок та вмінь дітей через використання і вдосконалення методики опорних схем.

 

Невід’ємною частиною нашої щоденної роботи з формування правильної звуковимови є артикуляційні, дихальні вправи, та різноманітні пальчикові ігри.Для послуг дітей створенні центри ігрової діяльності,де діти оволодівають ігровими формами пізнавальної активності, встановлюють взаємини з навколишнім світом.

Капітошки ми маленькі,
Носики кирпаті.
Завжди гарно й весело
Тут у нашій хаті
Покружляємо, пострибаємо,
На місці ні хвилинки.
Не знайдете ви сумною
Тут жодної дитинки!

 

Висновок:

У дитинстві закладається людський корінь. Жодної рисочки природа не відшліфовує – вона тільки закладає, а відшліфовувати нам – батькам, педагогам, суспільству. Якби світ увесь час дивився в душу дитини ласкавими очима матері, якби все що вона зустріла пізніше на своєму життєвому шляху було б таким добрим і лагідним, як добра мати – у світі не було б ні горя, ні злочинів, ні трагедій

В.О. Сухомлинський

 

 

Панорама

Керування
ліворуч-праворуч – “мишою”, затіснувши ліву кнопку
наблизити-віддалити – коліщатко “миші”