Twitter response:
ДНЗ "Світлячок"

Барвінки

Група наша логопедична назву має «Барвінки». Барвінок – квітка оберіг, яка символізує чистоту, незайманість, весну. Блакитна квітка – зірочка нагадую наших діточок с такими ж допитливими вогниками в їх оченятах.  Ми вихователі групи дуже вдячні долі з тог, що  випала така змога в нашому житті ростити, леліяти , всебічно розвивати. Як особистість наповнювати знаннями, любов’ю до рідного краю, до свого народу ці чисті незаймані маленькі зірочки.

 

 

 

Наша мета:

  1. Бути: майстрами педагогічної справи, – а це означає мати вихідну позицію, яка є особистісно-гуманною.
  2. Бути: яскравою особистістю, мудрою, чуйною, доброзичливою і принциповою людиною.
  3. Бути: першодослідником теоретичних рекомендацій, який може переконливо довести або спростувати.

 

Мета виховного процесу:

  • Створення сприятливих умов для виховання, розвитку дітей з особливими потребами, оптимізація корекційної роботи.
  • Головною метою виховання – є допомогти кожній дитині бути всебічно розвиненою.
  • Передати молодому поколінню соціальний досвід, багатства духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду й на основі цього формування особистісних рис.

 

Наше Кредо:

“До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти
З любов’ю серце дітям віддавати”

Наші вихователі:
Вихователі:
Мусіяка Катерина Олександрівна   сер.спец.освіта спеціаліст стаж 35 р.
Біла Олена Володимирівна    вища освіта, спеціаліст ,стаж 8 років
Вчитель-логопед:
Осіпцова Світлана  Олександрівна вища освіта, спеціаліст стаж 3 рокі
Практичний психолог:
Трунькова Наталя Павлівна  вища освіта  стаж 9 років
Помічник вихователя:
Щокіна Наталя Юріївна сер.спец.освіта стаж 15 років

Педагоги використовують в роботі з дітьми сучасні педагогічні технології: Працюючи над мовленнєвим розвитком наших дітей ми використовуємо досвід робот нашої колеги О.В. Волончук “Використання моделей-схем в процесі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного”.

Оволодіння прийомами роботи з мовленнєвими схемами значно полегшують процес опанування мовлення, а також викликають у дітей інтерес до словотворення, самостійного складання опису речей та переказу художніх творів.  Організація роботи з дітьми, що мають вади мови, проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Найбільш часу уділяється корекції мови, навчанню правильній вимові звуків. В дитячому садочку обладнаний психологічний кабінет, робота якого спрямовується на створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку, саморозвитку малят, сприяння та виконання освітніх і виховних завдань.

Хоть весь садочок обійти! Краще групи “Барвінки” не знайти!

 

Панорама

Керування
ліворуч-праворуч – “мишою”, затіснувши ліву кнопку
наблизити-віддалити – коліщатко “миші”