Twitter response:
ДНЗ "Світлячок"

Капітошки

На одному із мальовничих берегів Південного Буга, На одному із мальовничих берегів Південного Буга, У славному місті Миколаєві , знаходиться   Дитячий садок №92 «Світлячок». До якого що ранку стікаютьсяНемов струмочки діти дошкільнята. І один із цих струмочків біжить до групи «Капітошки».

Група інтенсивної педагогічної корекції.
Наша група краща всіх
Чути в ній веселий сміх
Не сумуємо а ні трошки
Бо зовуть нас Капітошки!

 

А піклуються про них:

Вихователь-методист:
Воленчук Ольга Віталіївна вища освіта, стаж 22 роки
Вихователь:
Гірняк Надія Іванівна сер. спец. освіта, спеціаліст, стаж 23 роки
Викладач хореографії:
Охріменко Катерина Сергіївна вища освіта, спеціаліст, стаж 5 років
Вчитель–дефектолог:
Приз Марина Володимирівна вища. освіта, спеціаліст, стаж 8 років
Практичний психолог:
Трунькова Наталя Павлівна вищаосвіта, стаж 9 років

Кредо нашої педагогічної команди:

Хочу бути в житті ромашкою повною ніжності і теплоти, хочу в небі літати пташкою щоб досягти висоти, хочу бути в житті мурашкою, що постійно живе в труді і щоб праця не була даремною, а приносила добрі плоди. Люблю життя люблю дітей, милуюся красою світу. Живу в полоні багатьох ідей,щоб зберегти дошкільну освіту.

Л. Калуська

Ми прагнемо:

Пріоритетні напрямки роботи педагогів:

  • Реалізація завдань програми  розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко».
  • Діагностика та виявлення можливостей кожної дитини, розвиток її здібностей та талантів.
  • Забезпечення дитині почуття емоційного благополуччя, свободи, і захисту гідності.
  • Виховувати дитину в любові, вчити бути в гармонії з собою і світом, зростати вільними, впевненими в собі і відповідальними за своє життя.
  • Залучати батьків до створення для дитини простору любові та безпеки розвитку позитивних моральних якостей та цінностей.
  • Розвиток мовленнєвих навичок та вмінь дітей через використання і вдосконалення методики опорних схем.

Невід’ємною частиною нашої щоденної роботи з формування правильної звуковимови є артикуляційні, дихальні вправи, та різноманітні пальчикові ігри.Для послуг дітей створенні центри ігрової діяльності,де діти оволодівають ігровими формами пізнавальної активності, встановлюють взаємини з навколишнім світом.

 

Панорама

Керування
ліворуч-праворуч – “мишою”, затіснувши ліву кнопку
наблизити-віддалити – коліщатко “миші”